پیشنهاد سردبیر

سرمربی پرتغالی النصر پس از تساوی در اولین دیدار این تیم در لیگ نخبگان آسیا برابر الشرطه عراق برکنار شد و از استفانو پیولی سرمربی سابق میلان به‌عنوان جانشین وی نام برده می‌شود.

رقیب استقلال و پرسپولیس در بحران؛ اخراج کاسترو از النصر

تساوی یک – یک النصر برابر الشرطه عراق در نخستین گام در لیگ نخبگان آسیا، سرانجام باعث شد کاسه صبر مدیران النصر لبریز شود و آنها حکم به اخراج لوئیز کاسترو، سرمربی پرتغالی دهند.

صفحه باشگاه النصر در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) در پستی به صورت رسمی جدایی کاسترو را تائید کرد و نوشت: النصر می تواند اعلام کند که لوئیس کاسترو سرمربی این تیم از این باشگاه جدا شده است. همه در النصر مایل هستند از لوئیس و همکارانش برای کار اختصاصی آنها در ۱۴ ماه گذشته تشکر کنند و برای آنها آرزوی موفقیت در آینده را دارند.

شایعات جدایی سرمربی پرتغالی کمی بعد از شکست ۱-۴ در سوپرجام عربستان مقابل الهلال آغاز شد. نتایج اخیر در لیگ عربستان و لیگ نخبگان آسیا در نهایت منجر به این نتیجه شد. النصر در ۶ بازی در تمامی رقابت‌ها در فصل جدید، دو برد، سه تساوی و یک شکست به دست آورد و در پایان هفته سوم لیگ حرفه‌ای عربستان با ۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

کاسترو تابستان ۲۰۲۳، پس از هدایت برازیلیرائو راهی عربستان شد تا روی نیمکت النصر بنشیند و این دومین فصل حضور این سرمربی در این تیم بود.

از استفانو پیولی به عنوان محتمل‌ترین جانشین لوئیس کاسترو در النصر نام برده می‌شود. با این حال النصر امیدوار است که با پیولی به توافق نهایی برسد. البته پیولی قبل از سفر به ریاض، ابتدا باید قرارداد خود را با آث میلان که هنوز در حال اجراست، به طور رسمی فسخ کند.

النصر یکی از رقیبان استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.